FireMan
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:48, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Proste:
Kod: | #include <a_samp>
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
public OnFilterScriptInit() {
print("\n----------------------------------");
print("Filterscript nazwaskryptu sucessfully loaded");
print("----------------------------------\n");
CreateObject(modelid,X,Y,Z,rX,rY,rZ);
CreateObject(modelid,X,Y,Z,rX,rY,rZ);
CreateObject(modelid,X,Y,Z,rX,rY,rZ);
CreateObject(modelid,X,Y,Z,rX,rY,rZ); CreateObject(modelid,X,Y,Z,rX,rY,rZ);
}
public OnFilterScriptExit() {
print("\n----------------------------------");
print("Filterscript nazwaskryptu sucessfully un-loaded");
print("----------------------------------\n");
}
return 0;
}
|
W miejsce X,Y,Z wpisz wspułżęde
W miejsce rX,rY,rZ rotacje
W modelid wpisz id obiektu możesz sprawdzić id
w map edytorze:
Jak chcesz dodać więcej obiektów to zrób wiencej CreateObject
w nazwaskryptu wpisz nazwe jakąś i potem jak zkompilujesz w klej ten skrypt do folderu filerscrpit, a w server.cfg w linice filerscript.. dopisz tom nazwe co dałeś w nazwieskryptu.
Potem wejdź na server i wpisz /rcon loadfs nazwaskryptu i gitara gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|